събота, 8 декември 2007 г.

Абе не знам защо, ама ми се пише, само когато ми е гадно. Интересна работа. Явно има нещо общо с липсата на разбиране от страна на света..та си цъкаш по клавишите с двата показалеца (поне аз в случая) и пишеш разни работи за разни неща. Ми нещата са гадни. Ей тъй бъдещето ме обезсърчава, още преди да е наближило. А миналото, към него пък обърна ли се става дълга и широка. А настоящето да подчертая отново - не ме кефи. И ей тъй седя си и се чудя в кое времево пространство да прелетя и евентуално да се върна на пролет като пойна птичка или да се събудя като баба Меца след зимен сън. Почивка му е работата и много усмивки. Ама то като ти е гадно, даже и от позитивните мисли ти се гади...Гади ти се от оптимистите, от добрите кампании, от ентусиазма на околните. Ми сори...ама аз забавям малко скоростта и лягам да спя. Може би и шоколад с лешници...ама и от него ми се гади.

2 коментара:

Milva113 каза...

Маги, съкровище, смени го този погребален черен цвят. Вярно, че животът е гаден, ама с тоя цвят ме караш да се замисля за самоубийство :)

magi каза...

надявам се да не е късно да кажа, че имам друг блог :) по-светъл и приветлив...и да, животът е гаден.:) Ама ние поне си го правим по-така...
Маги :)
www.meinewelt-ja.blogspot.com
Надявам се да не го сменям скоро пак :D